- Što je Nova Plus pretplata?
Nova Plus pretplata je jedinstveni način plaćanja sadržaja na Nova Plus koji uz jednokratnu naknadu omogućuje neograničeno gledanje stotina filmova i serija (uključujući još neemitirane epizode serija te arhivu Nova TV i Doma TV emisija), bez reklama. Pristup ovom sadržaju osiguran je tijekom cijelog trajanja pretplate. Sadržaj u sklopu pretplate kontinuirano se nadopunjuje novim naslovima, a svi naslovi unutar pretplate mogu se gledati bez dodatnih naknada.
- Kako mogu isprobati Nova Plus uslugu/aktivirati probni pristup bez naknade?
Svim novim Nova Plus korisnicima omogućena je aktivacija probnog razdoblja. Trajanje probnog razdoblja definirano je u obrascu za aktivaciju i tijekom tog razdoblja moguće je pristupiti Nova Plus sadržajima bez naknade. Za aktivaciju probnog pristupa potrebno je kliknuti na „Imaš Nova Plus?“ i prijaviti se. Ukoliko korisnik nema korisnički račun, potrebno je registrirati se klikom na „Želiš Nova Plus?“ te nakon toga aktivirati probni pristup. Probni pristup moguće je aktivirati SMS-om, kreditnom/ debitnom karticom ili PayPal-om. Iako se prilikom aktivacije probnog pristupa unose podaci kojima se kasnije naplaćuje pretplata, korisnik tijekom probnog razdoblja ima mogućnost otkazivanja pretplate te mu u tom slučaju ništa neće biti naplaćeno. Pretplatu je tijekom probnog razdoblja moguće otkazati najkasnije 6 sati prije isteka probnog razdoblja, odnosno 2 dana za PayPal korisnike. Ukoliko korisnik u navedenom roku ne otkaže pretplatu, po isteku tog roka pretplata se automatski aktivira po unaprijed odabranoj cijeni. Nakon prvotne aktivacije, pretplata se produžuje za period odabran prilikom aktiviranja usluge, sve do otkazivanja usluge.
- Kako mogu otkazati probni pristup i hoće li mi se naplatiti pretplata?
Probni pristup može se otkazati najkasnije 6 sati prije isteka probnog razdoblja, odnosno 2 dana za PayPal korsinike. Ako se pretplata na Nova Plus otkaže u navedenom razdoblju korisnik neće snositi nikakve troškove (pretplata se neće aktivirati niti naplatiti). Probno razdoblje moguće je otkazati klikom na tipku 'Otkaži pretplatu' koja se nalazi u sklopu korisničkog profila na Nova Plus (klikom na korisničko ime u gornjem desnom dijelu portala korisnik posjećuje svoj profil, a tipka za otkazivanje pristupa/pretplate na Nova Plus nalazi se u sklopu postavki pretplate). Ukoliko korisnik otkaže pretplatu tijekom trajanja probnog razdoblja, pristup sadržajima više neće biti moguć, bez obzira na to je li korisnik iskoristio cijelo probno razdoblje ili ne.
- Kako se mogu pretplatiti na Nova Plus?
Ukoliko korisnik ima aktivirano probno razdoblje, pretplata će se aktivirati automatski po isteku roka za otkazivanje pretplate (najkasnije 6 sati prije isteka probnog razdoblja, odnosno 2 dana za PayPal korisnike). Nakon aktivacije pretplate, pretplatnici na Nova Plus ostvaruju pristup do svih sadržaja za pretplatnike. Ukoliko je korisnik već iskoristio probno razdoblje, pretplatu može aktivirati klikom na „Imaš Nova Plus?“, prijaviti se te odabrati željeni model. Pretplatu je moguće aktivirati kreditnom ili debitnom karticom, PayPal računom, SMS-om. Na Nova Plus se moguće pretplatiti i putem operatora kod kojih je dostupna Nova Plus usluga. Sve informacije o pretplati putem operatora dostupne su
OVDJE.
- Kako aktivirati probni pristup SMS-om?
Za aktivaciju pristupa na Nova Plus SMS-om potrebno je kliknuti na „Imaš Nova Plus“, prijaviti se i zatim kao sredstvo plaćanja odabrati SMS aktivaciju. Ukoliko korisnik nema korisnički račun, potrebno je registrirati se klikom na „Želiš Nova Plus?“. Za aktivaciju pristupa SMS-om potrebno je poslati SMS poruku sadržaja NOVAPLUS KOD (jedinstveni kod koji se ispisuje ne ekranu prilikom aktivacije pristupa) na broj 866307. Korisnik će u povratnoj poruci od servisa dobiti daljnje upute za aktivaciju ili otkazivanje usluge. Za aktivaciju pristupa na tu je poruku potrebno odgovoriti s 'DA'. Za otkazivanje pretplate koja je aktivirana SMS-om potrebno je poslati SMS sadržaja NOVAPLUS STOP na broj 866307. Pretplata se u svakom trenutku može otkazati i klikom na tipku 'Otkaži pretplatu' koja se nalazi u sklopu korisničkog profila na Nova Plus (korisnik može pristupiti na svoj profil klikom na svoje korisničko ime u gornjem desnom dijelu novaplus.hr portala)
Istekom probnog roka aktivirat će se pretplata. Ovisno o teleoperatoru, aktivacija pretplate može potrajati i do 3 dana te Vas molimo za strpljenje dok prođe vrijeme potrebno za njenu aktivaciju. Pretplata će se aktivirati kada zaprimimo potvrdu o plaćanju od teleoperatora.
- Koja je cijena SMS poruka koje se šalju za aktivaciju pristupa na Nova Plus?
SMS poruke koje se šalju na broj 866307 za aktivaciju usluge naplaćuju se prema standardnoj tarifi mobilnog operatora korisnika. Ukoliko korisnik aktivira punu pretplatu na Nova Plus ili tijekom probnog pristupa ne otkaže pretplatu na Nova Plus, cijena Nova Plus pretplate u iznosu od 4,65&euro (35kn) naplaćivat će se putem SMS-a svakih 30 dana sve do otkazivanja usluge. Ovisno o teleoperatoru, aktivacija pretplate može potrajati i do 3 dana te Vas molimo za strpljenje dok prođe vrijeme potrebno za njenu aktivaciju. Pretplata će se aktivirati kada zaprimimo potvrdu o plaćanju od teleoperatora.
- Kako aktivirati probni pristup ili pretplatu karticom?
Za aktivaciju pristupa na Nova Plus kreditnom ili debitnom karticom potrebno je kliknuti na „Imaš Nova Plus?“, prijaviti se te zatim kao sredstvo plaćanja odabrati aktivaciju karticom i trajanje pretplate. Ukoliko korisnik nema korisnički račun, potrebno je registrirati se klikom na „Želiš Nova Plus?“. U sklopu sustava za plaćanje korisnik treba unijeti podatke o kartici te potvrditi aktivaciju. Duljim opcijama pretplate korisnici ostvaruju znatne pogodnosti u vidu povoljnijih cijena i ušteda. Za otkazivanje pretplate koja je aktivirana karticom potrebno je kliknuti na tipku 'Otkaži pretplatu' koja se nalazi u sklopu korisničkog profila na Nova Plus (klikom na korisničko ime u gornjem desnom dijelu portala korisnik posjećuje svoj profil, a tipka za otkazivanje pristupa/pretplate na Nova Plus nalazi se u sklopu postavki pretplate).
- Kako aktivirati pretplatu ili probni pristup PayPal računom?
Za aktivaciju pristupa na Nova Plus PayPal računom potrebno je kliknuti na „Imaš Nova Plus?“, prijaviti se te zatim kao sredstvo plaćanja odabrati PayPal i odabrati trajanje pretplate. Ukoliko korisnik nema korisnički račun, potrebno je registrirati se klikom na „Želiš Nova Plus?“. U sklopu svog PayPal profila korisnik treba unijeti podatke te potvrditi aktivaciju. Duljim opcijama pretplate korisnici ostvaruju znatne pogodnosti u vidu povoljnijih cijena i ušteda. Za otkazivanje pretplate koja je pokrenuta putem PayPal računa potrebno je prijaviti se na svoj PayPal profil te unutar njega otkazati pretplatu.
- Tko sve može koristiti probni pristup na Nova Plus?
Probni pristup na Nova Plus (pristup bez naknade) mogu koristiti svi novi Nova Plus korisnici. To su korisnici koji nikada prije nisu imali aktivnu pretplatu te nisu još aktivirali probno razdoblje. Probni pristup moguće je aktivirati jednom po korisničkom računu, jednom po pojedinom broju mobitela, jednom po kreditnoj ili debitnoj kartici odnosno jednom po aktivaciji PayPal-om.
- Kolika je cijena Nova Plus pretplate?
Cijena Nova Plus pretplate je 4,65 &euro (35 kn;) mjesečno do otkazivanja pretplate. Pretplata se naplaćuje svakih 30 dana. Cijena Nova Plus pretplate za dulje opcije pretplate iznosi 13,14 &euro (99 kn;)za 3 mjeseca (90 dana), 23,76 &euro (179kn;) za 6 mjeseci (180 dana), 42,34 &euro (319kn;) za 12 mjeseci (360 dana), te 79,50 &euro (599kn;)za 24 mjeseca (720 dana). Cjenik pretplatničkih paketa na Nova Plus nalazi se
OVDJE
- Koliko je vremena potrebno za aktivaciju pristupa na Nova Plus?
Aktivacija pristupa na Nova Plus u slučaju aktivacije karticom, PayPal-om ili bonom traje do 5 minuta. Ukoliko se pretplata ne aktivira kroz najviše 10 minuta, a u sustav plaćanja uneseni su ispravni podaci, kontaktirajte korisničku podršku na
novaplus.podrska@novatv.hr
Aktivacija pretplate SMS-om može potrajati i nešto duže. Nakon potvrde aktivacije (odgovor 'DA' na primljenu poruku), pretplata će se aktivirati u roku od 15 minuta nakon što korisnik primi SMS poruku sadržaja 'Naplaćen je iznos od 4,65 &euro (35kn;)za korištenje Nova Plus tijekom sljedećih 30 dana'. Ukoliko navedena poruka ne stiže, potrebno je provjeriti količinu sredstava na mobilnom računu, odnosno ispravnost mobitela (dostupnost mreže itd.). Ukoliko se pretplata ne aktivira u roku od 30 minuta od primljene poruke o naplati, kontaktirajte korisničku podršku na
novaplus.podrska@novatv.hr
- Na koliko uređaja mogu koristiti Nova Plus pretplatu?
Nova Plus pretplata može se koristiti na maksimalno 3 uređaja (računalo, tablet, Smartphone ili Smart TV), ali se ti uređaji ne mogu koristiti istovremeno. U postavkama na linku Moj profil mogu se ukloniti uređaji iz paketa pretplate, a novi uređaji dodaju se automatski prilikom prijave na sustav. Za pretplatnike koji su na Nova Plus pretplaćeni putem operatora (Nova Plus partnera), osim pristupa putem uređaja tog operatora, omogućeno je korištenje dodatna 2 uređaja.
- Kako mogu dodati ili ukloniti uređaje sa svog korisničkog računa?
U gornjem desnom dijelu portala potrebno je kliknuti na svoje korisničko ime i u postavkama pretplate moguće je ukloniti uređaje iz paketa pretplate. Novi uređaji se automatski prepoznaju i dodaju u profil korisnika. Pretplatnici čiji je korisnički račun povezan sa trećom stranom (sustavom izvan Nova Plus portala, sustavom operatora) ne mogu ukloniti uređaj povezan s njihovim operatorom, ali mogu zamijeniti preostala 2 uređaja.
- Javlja mi se poruka da je dostignut maksimalan broj uređaja za ovaj korisnički račun – što to znači i kako mogu riješiti ovaj problem?
Nova Plus ima određen maksimalan broj uređaja na kojima se može gledati sadržaj u sklopu jednog korisničkog računa/pretplatničkog paketa. Ukoliko je korisnički račun korišten na više od 3 uređaja, prije nastavka gledanja sadržaja potrebno je ukloniti neki od uređaja. U sklopu Nova Plus profila (klikom na korisničko ime u gornjem desnom dijelu portala korisnik posjećuje svoj profil) treba kliknuti na 'Uređaji' i ukloniti neki od prethodno evidentiranih uređaja. Pretplatnici čiji je korisnički račun povezan sa trećom stranom (sustavom izvan Nova Plus portala, sustavom operatora) ne mogu ukloniti uređaj povezan s njihovim operatorom, ali mogu zamijeniti preostala 2 uređaja.
- Koliko dugo mi je dostupan video sadržaj u sklopu pretplate?
Sav sadržaj koji je uključen u paket pretplate može se gledati neograničeno sve dok je pretplata aktivna.
- Jesu li mi u sklopu paketa uvijek dostupni isti naslovi?
Naslovi koji su dostupni u sklopu pretplate mogu se promijeniti tijekom razdoblja pretplate pa tako neki naslovi koji su bili dostupni u vrijeme pokretanje pretplate zbog ograničenja vezanih uz autorska prava ne moraju biti dostupni tijekom cijelog trajanja pretplate. No, s druge strane tijekom trajanja pretplate osigurava se pristup novim naslovima koji nisu bili uključeni u početku.
- Platio sam pretplatu, no još uvijek ne mogu pristupiti nekim sadržajima?
Molimo Vas kontaktirajte
novaplus.podrska@novatv.hr. U poruci obavezno navedite svoje korisničko ime i e-mail koji ste koristili prilikom registracije na Nova Plus.
- Koliko naslova u sklopu pretplate mogu pogledati u jednom danu?
Svi naslovi uključeni u pretplatu mogu se neograničeno gledati koliko god puta korisnik to želi, sve dok ja pretplata aktivna. U jednom danu korisnik može pogledati neograničen broj naslova.